04 september 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetics

I morse kände jag för att använda The Star paletten från MadWitch Cosmetics igen. Galet fin palett och min vän Steph's märke. Så jag filmade den här looken också, kommer på kanalen inom kort. Katten på palettomslaget är hennes katt Mister Fluff som tyvärr gick bort strax innan paletten släpptes. 




The Star Palette från MadWitch Cosmetics.





Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Generosity.
I globlinjen: Good Health.
Över rörliga delen av ögonlocket: Bright Sprospects.
Highlight i inre vrån: Promise från MadWitch Cosmetics Chance Palette.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Ayesha från Kat von D.



Primer: Base Glow Illumintaing Primer från 17.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder:  Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Fill Over Diamond Veil How Many Carats från Meibaoge.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...