04 september 2024

The Dinner Palette - Martine Cosmetics

Ledig dag idag. Hjälpte mamma med lite saker på förmiddan och en fika så klart. Trött var jag också. Hann bara äta frukost och fixa undan lite i köket sen hade jag sån svacka att jag hade lätt kunna gå och lägga mig och somna igen. Men jag åkte till mamma istället. Så trött att jag nästan fick en migränattack. Lyckades undvika det ändå. Hade bestämt med Steph att vi skulle ses på videosamtal idag så på eftermiddan satte vi oss ner och gjorde en look tillsammans. Använde en av alla de paletter hon gav till mig när jag var där.




Martine's Dinner Palette.







Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Candace.
I globlinjen: Frenchy.
Yttre vrån: Suzy.
Mitt på ögonlocket: Cheryl.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Brenda.
Under ögat: Betty.
Highlight i inre vrån: från Beauty Moon Cosmetics Enchantment Highlighter Palette.
Eyeliner samt linje längs globlinjen och under vingen: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Chrome Liquid Lipgloss Ms Scarlett från Beauty Moon Cosmetics.



Primer: Perfecting Primer från Body Collection.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Sparring Partners från Catrice Jungle Book Face Palette.
Highlighter: från the Encantment Highlighter Palette från Beauty Moon Cosmetics.
Blush: Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.
Setting Spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...