19 september 2024

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två veckor sedan och jag inte kunde få till det med redigering och sånt. Så mina korgar med smink jag använt samlades på hög. Men nu så, det här är dagens look och allt är publiserat. Nu ska jag bara få upp allt på insta också...

Hur som helst så använde jag en av alla de paletter jag fått av Steph imorse.




Poison Ivy Palette från Milan Rowe.






Bas för skuggorna: Ready Set Primer från Sheglam.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Don't Be Rash samt New Leaf.
Yttre vrån: Not Today Batman.
Över rörliga delen av ögonlocket: IV.
Under ögat: Ivy Leauge.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On top of the mountain & Beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Pressad svart skugga längs franskanten, Carbon från MAC.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Pillow Lips Lights Out från It Cosmetics.



Primer: Poreless Putty Primer från Elf Cosmetics.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Into the Jungle från Catrice Jungle Book Face Palette.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...