03 september 2024

The Botanical Palette - Beauty Bay.

Här kommer gårdagens look. När jag var hos Steph i England beställde jag (hon beställde åt mig) senaste paletten från Beauty Bay. Hon har någon sorts förmån så hon får grejorna inom 24 timmar. Jag fattar inte hur det går till... Hit tar det i allafall ett par veckor. Så tja... beställde och den kom typ efter tolv timmar. Dags att testa den.




The Botanical Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Ovan globlinjen: Mushroom.
I globlinjen: Clay.
Yttre vrån: Eggplant.
Över rörliga delen av ögonlocket: Waterfall.
Highlight i inre vrån: Chrome Cream Flake Angelina från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
 Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Lipgloss nr 05 från MadWitch Cosmetics.



Primer: Poreless Putty Primer från E.l.f. Cosmetics.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundatin F3 från Makeup Revolution.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Silky Smooth Bronzer från MCoBeauty.
Highlight: Collection Gorgeous Glow Holographic Highlighter Aurora 2.
Blush: Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...