05 september 2024

Rainbow Splash Palette - OPV Beauty

Dags för veckans Throwback Thursday video. Har både filmat, redigerat och laddat upp på samma dag. Taskig planering... Men jag hann! Det är inge bra att göra så för det blir lite stressigt, men ja ja. Hur som helst så har jag använt en av mina paletter som jag fått från Steph.




Rainbow Splash Palette från OPV Beauty.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Motley.
Yttre vrån: Glint samt en dutt Spring.
Över rörliga delen av ögonlocket: Phantom.
Under ögat: Utopia.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It Palette.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Melted Matte Liquid Lipstick Unicorn från Too Faced.



Primer: Halo Glow Liquid Filter Fair/Light från Elf Cosmetics.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Glow + Define Bronzer 020 från 17.
Highlight: Gorgeous Glow Holographic Highlighter Aurora 2 från Collection.
Blush: Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Hith Tide Palette - Colourpop

Gårdagens look. Jag spelade in veckans Throwback Thursday video. Tog fram en av mina paletter från Colourpop. Har en hel hög av dessa 9-pan ...