31 augusti 2024

The Haunted Europe Palette - Nomad Cosmetics

Look nummer två från videon jag nämnde i inlägget innan. Spooky Season är här säger de ju... jag tycker det är liiite för tidigt jag men hej och hå...




The Haunted Europe Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ghost River.
I globlinjen: Spandau Citadel.
Över rörliga delen av ögonlocket: Bloody Mary.
Yttre och inre vrån samt under ögat: Black Forest.
Highlight i inre vrån: från Beauty Moon Cosmetics Enchantment Highlighter Palette.
Glitter på brynbenet mot yttre vrån: Chrome Creme Flakes Bellatrix från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills,





Studded Kiss Lipstick Wolvesmouth från Kat von D.



Primer: Pro/Base Primer Oil från MUA Makeup Academy,
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer och highlight: Manly Beach och Balmoral Beach båda från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Blush: Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.


De va de hele!


Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...