22 augusti 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetics

Så här kommer look nummer två som jag filmat till "two looks one palette" video som kommer upp på kanalen inom kort. Jag har haft stora problem med tåriga ögon den här veckan och jag har inte varit nöjd med någon look. Inte den här heller. Blir så irriterad på att jag lägger ner möda varje morgon och allt blir förstört när tårarna börjar rinna.










Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Optimistic Outlook samt Serenity.
Yttre vrån: Generosity samt Good Health.
Över rörliga delen av ögonlocket: Joy.
Under ögat: Bright Prospects.
Highlight i inre vrån: Healing.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: 4D Lash Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.



Primer: Halo Glow Liquid Filter från Elf.
Bas: Legend Lasting Wear Foundation Fresh Beige från W7.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Glow and Define Bronzer 020 från 17.
Highlight: Metallic Glow Highlighter Stay Sane från Sheglam.
Blush: från MadWitch Cosmetics Scorpio Hot palette.



Nu blir det ingen mera look på ett par dagar här. Jag och brorsan åker upp till mammas stuga i morgon efter jobbet för att "hämta hem" henne. Hon vill inte köra så långt längre så vi åker upp i brorsans bil och jag får köra hennes bil hem på söndag. 

Så vi ses kanske på söndag. Ha det gott i helgen!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...