25 augusti 2024

Do It for the Graham Palette - Beauty Bakerie


Jag och brorsan har varit uppe i mammas stuga över helgen, åkte direkt efter jobbet i fredags. Hon vill komma hem därifrån men tycker det är jobbigt att köra så vi åkte upp så att jag kunde köra hennes bil hem. Fick ta tåget till jobbet i fredags, annars hade min bil blivit ståendes vid jobbet. 

Fick bli en ganska neutral look i fredags morse. Använde en av de paletter jag fick från Steph.




Do It For The Graham Eyeshadow Palette från Beauty Bakerie.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggorna från paletten ovan har inga namn. 
Har också använt Single Eyeshadow Sailor från Kicks.
Highlight i inre vrån: Strobe & Glow Highlight Kit Pink Luster från MUA Luxe.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Glam från 50/50 Makeup.



Primer: Prime+Studio Hydratin Skin Refreshing Primer från Essence.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Glow + Define Bronzer 020 från 17.
Highlight: Strobe & Glow Highlight Kit Pink Lustre från Mua Luxe.
Blush: Posh från Make Up Store.



Ny jobbarvecka väntar... så, vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...