22 augusti 2024

The Pizza Palette - Glamlite

Gårdages look för min Throwback Thursday video. Använde en av de paletter jag fick av Steph. 





Pizza Palette från Glamlite.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Prosciutto.
I globlinjen: Hot Sauce.
Yttre vrån: Kalamata Olives.
Över rörliga delen av ögonlocket: Pineapple.
Under ögat: Red Onions.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Higlighter Palette.
Glitter längs globlinjen: Glitter Liquid Eyeliner från technic
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquid Lipstick Matte & Long Wear Purple Spell från Kicks.



Primer: Konscious Vegan Face Primer and Serum från Kiko Milano.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Silky Smooth Bronzer från MCoBeauty.
Highlight: Catching Clouds Cloud Touch Highlighter 01 från Essence.
Blush: från The Scorpio Hot palette från MadWitch Cosmetics.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Setting Spray från Makeup Revolution.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...