20 augusti 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetics

Så ytterligare en look med Star paletten. Håller på att filma en "two looks" video så det här blir den ena looken för den videon. Den andra looken får jag göra om några dar för jag måste filma Throwback Thursday emellan. Tyvärr har jag stora problem med att skimren creasar, så har fått "lappa" ihop den blå skuggan över ögonlocket ett antal gånger under dagen. Trist. Det händer med alla skimmer nu för tiden, oavsett märke.




The Star Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Serenity.
I globlinjen: Strength.
Yttre vrån: Good Health.
Över rörliga delen av ögonlocket: Renewal Of Spirit.
Under ögat: Calmness.
Highlight i inre vrån: Healing.
Eyeliner: Liquid Eyeliner Domino från Beauty Bay.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Lipgloss 04 från MadWitch Cosmetics.



Primer: Catching Clouds Cloud-touch Mousse Primer från Essence.
Bas: Legend Lasting Wear Foundation Fresh Beige från W7.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Turks & Caicos från Elf Cosmetics.
Highlight: Collection Gorgeous Glow Holografic Highlighter Aurora 2.
Blush: från Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...