19 augusti 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetics

Det fick bli ytterligare en look med The Star i morse. Första arbetsdagen efter semestern. Har ju knappt jobbat alls den här sommaren, sjukskriven först och sen semester. Jag är sååå trött nu och har ont i hela kroppen, var länge sedan jag stod upp en hel dag. Hur som helst, den här paletten är ju galet fin så kunde inte låta bli idag heller.




The Star Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Ready Set Primer från Sheglam.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Serenity.
I globlinjen: Strength.
Yttre vrån: Good Health.
Mitt på ögonlocket: Sense Of Hope.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Joy.
Under ögat: Spirituality.
Highlight i inre vrån: Healing.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquid lipstick Cozy från Saints Angels Sinners.



Primer: Flawless Colour Correcting Primer från Barry M.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Glow & Define Bronzer 020 från 17.
Highlight: Light Lock Powder Smother från About Face.
Blush: från the Scorpio Hot Palette från MadWitch Cosmetics.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.


Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...