18 augusti 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetics

Halloj alla! Så är jag tillbaka hemma igen efter en vecka i England hos in Youtubevän Steph. Helt galet att vi äntligen kunde träffas. Jag har haft en superfin vecka med smink, shopping och bara hänga tillsammans. Såå härligt. Jag längtar redan tillbaka. 

Hur som helst så fick jag den här paletten av henne. Hennes eget sminkmärke och hon har satt mig på PR listan. Katten på framsidan är hennes katt Mister Fluff som tyvärr fick tas bort för någon månad sedan. Gammal och sjuklig. Så paletten är i hans ära. 

Har filmat den här looken för kanalen.




The Star Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Serenity
Luck
Strength
Good Health
Calmness
Faith
Bright Prospecs
Healing
Eyeliner: Cake It! Liner Revolution från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Berry Volume mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppenna: över hela läppen Italia Deluxe 1066 Wine.
Läppglans: Nr 05 från MadWitch Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Silky Smooth Bronzer från MCoBeauty.
Highlight: Collection Gorgeous Glow Holographic Highlighter Pixie 3.
Blush: från Scorpio Hot Palette från MadWitch Cosmetics.



Så var det dags att släpa sig till jobbet i morgon. Har jobbat allt som allt en vecka sedan 6 juni. Först sjukskriven och sedan semester. Så jag ska väl inte klaga men det känns lite tungt. Nåja, inget man kan göra åt det. Bara till att jobba och se glad ut. Såå vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...