09 augusti 2024

Oslo Gardemoen OSL Travel Eyeshadow Palette - Nomad Cosmetics

Nej men jag hann visst med ett inlägg innan jag drar iväg till England. Litet face måste man ju ha på sig när man ska ut och åka, så kan ju lika gärna fota och fixa som vanligt då när jag nu ändå sitter här och har resfeber... 

Tänkte att det passade ju perfekt att använda en av Nomads Travel paletter...




Oslo Gardemoen OSL Travel Eyeshadow Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs globlinjen: Natural.
Yttre vrån: Functional.
Över rörliga delen av ögonlocket: Democratic Design.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Lipgloss Sheer Silk från HM.



Bas: Tinted Day Cream Medium från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: Rose Satin från Peggy Sage.



Nej men nu så... ses vi inre förrän om en vecka. Tja, förutom kanske på Insta. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...