31 augusti 2024

Haunted Europe Palette - Nomad Cosmetics

Jag håller på att filma en "Two looks one palette" med the Haunted Europe Palette från Nomad Cosmetics. Håller ju på att göra detta med alla mina Nomad paletter. Har haft lite uppehåll över sommaren eftersom det dök upp en massa nytt jag ville filma med så det kom efter lite granna. Men nu så, är det dags igen. Nomad släpper den här paletten och Ghost Town USA igen nu i September så jag tänkte att det var en bra idé att filma med dem. Så Ghost Town kommer nästa gång.





Haunted Europe Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Mary King's Close.
I globlinjen: Frankenstein.
Yttre vrån: Dragsholm Castle.
Över rörliga delen av ögonlocket: Highgate Cemetery.
Under ögat: Merry Cemetery.
Highlight i inre vrån: Chrome Cream Flakes Esmeralda från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Glitter längs globlinjen: Glitter Gel Euphoric från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Chili från MAC Cosmetics.



Primer: Cloud Elixxir från Makeup Revolution.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...