27 augusti 2024

The Cosmology Palette - Beauty Moon Cosmetics

Ytterligare en look med Cosmology Paletten. Filmade den här looken för kanalen i morse, så den är nu uppladdad på YT. 

Annars har det varit en väldigt hektisk dag på jobbet. Kände mig helt slut när jag kom hem. Trött i hela kroppen. 




The Cosmology Palette - Beauty Moon Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Orion.
Yttre vrån: Alpha samt en dutt Nova.
Över rörliga delen av ögonlocket samt under ögat: Comet.
Highlight i inre vrån: Cosmos.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Mascara: 4D Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown Anastasia Beverly Hills.






Chrome Liquid Lipgloss Shooting Star från Beauty Moon Cosmetics.



Primer: Poreless Putty Primer från Elf.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Silky Smooth Bronzer från MCoBeauty.
Highlight: Zodiaqe Spectrum Sunray Highlighter.
Blush: från Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...