28 augusti 2024

The Metamorphosis Palette - Pink Crush Cosmetics

I morse var det dags att film morgondagens Throwback Thursday video. Jag har använt en av alla de paletter jag kom hem med från Steph i England. Ett märke jag aldrig testat förut. Paletten funkade alldeles utmärkt och det här är ju en colorstory som jag älskar. Mina färger definitivt!




The Metamorphosis Palette från Pink Crush Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eyebase från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ut mot yttre vrån: Blue Morpho.
I globlinjen: Ultraviolet.
Yttre vrån: Exoskeleton.
Mitt på ögonlocket: Free Spirit.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Flutter.
Under ögat: Cold Blooded.
Highlight i inre vrån: Transformation.
Glitter på brynbenet mot yttre vrån: Chrome Cream Flakes Bellatrix från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia  Beverly Hills.





Sparkler Glamour Gloss Sapphire Spark från Too Faced.



Primer: Catching Clouds Mousse Primer från Essence.
Bas: Legend Lasting Wear Foundation Fresh Beige från W7.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Turks & Caicos från Elf.
Highlight: Metallic Glow Highlighter Stay Sane från Sheglam.
Blush: MadWitch Cosmetics Scorpio Hot Blush Palette.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.




I morgonkväll jobbar jag stängning så jag hinner nog inte lägga upp nåt här, men det kommer så klart senare. Synes!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...