26 augusti 2024

The Cosmology Palette - Beauty Moon Cosmetics

I morse fick jag äntligen tillfälle att testa en ny palett som jag beställde innan jag for till England. Jag fick den skeppad till Steph i England och på så vis slapp jag betala tull. Blev inte att jag testade den när jag var hos Steph, vi hade fullt sjå med annat. Och när jag kom hem blev det annat likaså. Men nu så var det dags. Beställde även tre av hennes läppglans. Sååå galet snygga. Har bara testat det ena, det ni ser nedan. Men måste så klart testa de andra två jag köpte också. Det finns sex totalt så är väldigt sugen på att beställa de andra tre också.




The Cosmology Palette från Beauty Moon Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Celeste samt Venus.
Yttre vrån samt in över globlinjen: Nova.
Över rörliga delen av ögonlocket: Ash.
Under ögat: Comet.
Highlight i inre vrån: Cosmos.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Chrome Liquid Lipgloss Land Of Dreams från Beauty Moon Cosmetics.



Primer: Base Glow Illuminating Primer från 17.
Bas: Legend Lasting Wear Foundation Fresh Beige från W7.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Collection Gorgeous Glow Holographic Highlighter Aurora 2.
Blush: från Scorpio Hot Blush Palette från MadWitch Cosmetics.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...