03 juli 2024

Keys Beachy & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

Okej så jag gjorde ytterligare en look med nya paletten idag, filmade dessutom för kanalen. Kommer inte ihåg när jag sist var så missnöjd. Var en hårsmån från att tvätta av skiten. Inte skuggornas fel, det var jag som hade en dålig sminkdag och försökte mig på nåt som jag inte brukar göra. Fick dölja saker och ting med lite linjer och glitterpaljetter och sånt. Ja ja...




Keys Beachy & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P Louise Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och upp mot brynbenet: Far from Normal, Shipwreck Trail, Sunset Celebration.
Yttre vrån: Dry Tortugas.
Mitt på ögonlocket: Rum Runner.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Key Largo.
Under ögat: Paradise Found.
Highlight i inre vrån: Emerald från Kat von D's Alchemist Palette.
Linje längs globlinjen: Cake It! Liner Reflection från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Vattenlinjen: Color Crush Gel Eyeliner Daydreamer från Sheglam.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Intense Matte Gloss Cherry Crop från Loreal.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Norns Mesmerizer Spring Of Life från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Velvet Liquid Blush 02 från Beauty Moon Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det ...