02 juli 2024

Key Beachy & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

Så kom den nya paletten från Nomad Cosmetics till mig igår. Galet fin är den, jag blir alldeles lycklig bara av att titta på utsidan. Key West tema... Inte blev det sämre av att det tog 6 dagar från beställning till leverans! De har ju börat med någon sorts EU shipping vet inte hur det går till men det går blixtsnabbt att få grejorna och man betalar ingen tull. Innan tog det åtminstone tre veckor innan grejorna kom fram.

Hur som helst, jag slängde mig över paletten på förmiddan och gjorde en look samt filmade för kanalen. 




Keys Beachy & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och upp över brynbenet: Overseas Highway och Close to Perfect.
Yttre vrån: Key West.
Över rörliga delen av ögonlocket: Conch Republic.
Under ögat: Key Largo.
Highlight i inre vrån: Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
På vattenlinjen: Chromapgraphic Pencil Marine Ultra från MAC.
Eyeliner: Supercolour Eyeliner nr 107 från Kiko Milano.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Fêtes de Provence Glacé Lip Gloss Miel från Nomad Cosmetics med ögonskugga Rum Runner från paletten ovan ovanpå.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer och Highlight: Manly Beach och Balmoral Beach båda från Nomad Cosmetics.
Blush: ögonskugga Shipwreck Trail från paletten ovan.



Annars så har jag haft ytterligare ett samtal med en läkare på vårdcentralen idag igen. Sjukskriven ytterligare en och en halv vecka... Bronkit, akut övre luftvägsínfektion. Hostan från helvetet och såå fruktansvärt trött. Har fullt sjå när jag ska filma för så fort jag börjar prata kommer hostan. Fick hostmedicin äntligen. Kändes ju lagom roligt att messa chefen och berätta det.

Så tja, mycket sminkande kommer det att bli närmsta två veckorna, eller en och en halv.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det ...