29 september 2024

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det tillsammans med Steph på facetime. Så skönt att bara sitta och chitt chatta lite, sminka och prata lite med henne. 

Jag tog fram en av mina paletter från Cosmic Brushes som numera heter Cosmic Beauty... tror jag visst att det är.




The Muse Palette från Cosmic Brushes.






Bas för skuggora: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Admire.
I globlinjen: Willow.
Yttre vrån: Fig.
Under ögat: Inspire.
Highlight i inre vrån: Lustre.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppstift: Model Behaviour från MAC Cosmetics.



Primer: Luminous Putty Primer från Elf Cosmetics.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Glow + Define Bronzer från 17.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Teracotta 2's från Made By Mitchells Blame It On The Blursh Palette.




Slut på helgen. Fort går det. Varför är alltid helgen så kort och veckan så lång...?? 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det ...