05 juli 2024

Älva Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics

Dags för veckans Throwback Thursday look, och video för kanalen. Jag har varit tröttare än tåget idag. Jag och dottern åkte till Arlanda mitt i natten för att hämta hennes pojkvän från Italien. Kom i säng kvart över fyra i morse... Har varit helt väck hela dan. 

I alla fall så använde jag en palett från Oden's Eye. Svenskt märke. 




Älva Eyeshadow Palette från Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Daisy och Lotus.
Yttre vrån: Peony.
Mitt på ögonlocket: Sunflower.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Dandelion.
Under ögat: Cherry Blossom.
Highlight i inre vrån: Lilac.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Matte Lip Stain Perfect Plum från Oden's Eye Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer och highlight: Sparring Partners och I wanna be like you från Catrice jungle Book Face Palette.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.



Gjorde en till look idag, men jag är för trött för att lägga upp den här nu, så den kommer i morrn!

Synes!

Inga kommentarer:

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det ...