13 juni 2024

The Queen Palette - Eloise Beauty

Mådde som skit i morse. Min förkylning har brutit ut i full blom och idag var värre än jag mått på hela veckan hittills. Fick släpa mig till jobbet eftersom jag redan varit hemma en vecka och behöver läkarintyg from idag om jag ska fortsätta vara hemma. Det funkade i tre timmar sen fick jag ge upp. Vårdcentralen kunde inte hjälpa mig utan rekommenderade mig att vända mig till Kry, vilket jag gjorde. Fick ett läkarintyg på direkten, så sjukskriven tom måndag. Om det behövs. 

Hur som helst så fick jag en ny palett med posten igår. Tja den är inte nyutkommen, alls, jag köpte den billigt via Vinted. Begagnad, men knappt använd. Så ja, jag ville ju testa den i morse trots att jag kände mig som skit.




The Queen Palette från Eloise Beauty.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sheba.
I globlinjen: Kingdom.
Yttre vrån: Amina samt Majesty.
Över rörliga delen av ögonlocket: Crown.
Under ögat: Powerful.
Highlight i inre vrån: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Eyeliner: Aqua Liner 7 från Make Up For Ever.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Fête de Provence Glacé Lip Gloss Lavande från Nomad Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronze från Physicians Formula.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Hint Of Innocence från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



 Ses i morrn, om jag orkar.

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...