26 september 2024

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Började med en blå look. Sen kom jag av mig och hela sommaren har gått. Men nu så fick jag för mig att det var dags igen. Jag tänkte att jag tar brunt eftersom att det är en av de tråkigaste färger jag vet och tycker inte om brunt allt egentligen så om jag river av en brun look så har jag det liksom gjort, roligare färger kvar till senare videor.

Tog fram en palett som jag nästan aldrig använt, kanske två tre gånger. Inte en av mina favoriter, har hittat så mycket mer roliga paletter sedan jag skaffade den här... Men den fick duga.




35 C Everyday Chic från Morphe.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Weekend Plans.
Yttre vrån samt längs globlinjen: Enthralled.
Mitt på ögonlocket: Heads Turn.
Under ögat: Side Of Sass.
Highlight i inre vrån: Have A Moment.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Matte Lipstick Chocolate från Mellow Cosmetics.



Primer: Flawless Colour Correcting Primer från Barry M.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: från Smashbox Cali Contour Face Palette.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Chocolate Marshmallow Truffle Blush Palette från BH Cosmetics.




I morgon är det ÄNTLIGEN fredag! Jag har väntat ihjäl mig, varit förkyld och hänging hela veckan och tvingat mig att inte stanna hemma. Idag var jag dessutom helt dagvill och fick för mig att det var fredag idag så då blev plötsligt veckan den dag längre... skit!

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...