14 juni 2024

You Had Me At Aloha Palette -

Har varit helt under isen idag. Såå jäkla förkyld. Hostar lungorna ur mig. Hade tänkt att jag skulle filma lite men det var ingen idé, kan inte prata utan att börja hosta. Så jag har svettat mig igenom två sminkningar, utan filmning. Kan inte säga att jag blev nöjd med någon av dem. Kanske för att jag känner mig som nåt katten släpat in.

Tog i allfall fram en palett som jag fått av Keira. Keira är dotter till min vän Steph i England. För snart ett år sedan, eller i höstas när det nu var, skickade de båda ett stort paket till mig med paletter som de själva inte ville ha kvar längre. Det här är en av dem.




You Had Me At Aloha Palette från Kara Beauty.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Bonjour, Just A Slice och Sangria.
Yttre vrån: Big Island.
Mitt på ögonlocket: Ride The Wave.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Good Vibes Only.
Under ögat: Big Island.
Highlight i inre vrån: Cotton Candy.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Lo Fi Lip Mousse Noise från Urban Decay.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Light Loving Illuminator Shining Star från Mii Cosmetics.
Blush: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Sugar and Spice.



 Look nummer två från idag kommer snart. Synes!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...