12 juni 2024

Moon Spell Vol. II Palette - Lunar Beauty

Dags för nästa video i min Throwback Thursday serie på kanalen. Så i morgon kommer den här looken upp. En av mina få paletter som jag har från Lunar Beauty, äger typ fyra. 

Har varit hemma idag igen men i morgon måste jag jobba annars så krävs läkarintyg, varit hemma en vecka nu. Egentligen så känner jag att jag faktiskt är sämre idag än vad jag varit någon dag hittills men jag orkar inte hålla på att bråka med vårdcentralen, får väl bita ihop torsdag och fredag, sen är det ju helg igen.

Hur som helst...




Moon Spell Vol. II Palette från Lunar Beauty.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Gillian och Alex.
I globlinjen: Macy.
Yttre vrån: Marie.
Mitt på ögonlocket: Myrtle.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Agatha.
Under ögat: Luna.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Firebird från Urban Decay x Gwen Stefani Collection.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Mega Bronzer 01 Cool från Makeup Revolution.
Highlight: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos.
Blush: For the Lovers från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...