11 juni 2024

The Futurism IV: VR Neon Palette - Kaleidos

Hemma idag igen. Jag vaknade hyggligt tidigt eftersom jag somnade som en gråsten tidigt igår kväll. Helt slut. Jag tänkte att jag sätter och gör en look direkt på morgonen så kan ja ju liksom krascha i sängen sen. Det var länge sedan jag använde min Spinn The Wheel app så jag tog fram den och använde den första palett som kom upp. Det landade på en av mina gamla paletter från Kaleidos. 





The Futurism IV: VR Neon Palette från Kaleidos.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Glich, Level Up samt Boss.
Yttre vrån: Game Over.
Över rörliga delen av ögonlocket: Easter Egg.
Under ögat: Hologram.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Prickar längs globlinjen gjorda med: Cake It! Liners Joy, Courage, Energy samt Devition från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Lösögonfransar: okänt märke.
Bryn: Dipbrow POmade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.



Millebaci Long Lasting Lip Color (numret borta) från Nouba.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Multi Chrome Discolighter Studio 54 Disco Nights från Nomad Cosmetics.
Blush: Liquid Blush 05 från Saints Angles Sinners.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...