10 juni 2024

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners

Hemma idag igen. Inga smärtor men kände ju redan igår att en förkylning var på G. Så den har jag odlat på idag också, mest legat i sängen. Hängig, snorig och allmänt dassig. Det tog ända till framåt fem, halvsex innan jag faktiskt kammade ihop mig och gjorde en look.




Her Royal Highness Palette från Saints Angels Sinners.




Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Your Mom.
Yttre vrån: Monarch.
Över rörliga delen av ögonlocket: Princess.
Under ögat: Duchess.
Highlight i inre vrån: Empress.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Osaka från GlamShop.


Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Botanic Dream från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Blush: Duet Blush  Topper Catching från Makeup Mekka.



Kommer stanna hemma i morgon med så vi får se om jag orkar slänga ihop nåt här. 

Synes

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...