20 juni 2024

Feet On The Ground Palette - Made by Mitchell

Så var det dags för veckans Throwback Thursday look/video. Jag var på vippen att hoppa över det den här veckan för jag har ju fått in en massa nytt så var ju mera sugen på att använda det nya än att ta fram en gammal palett. Men så tänkte jag what the heck... jag behöver använda mitt gamla också. Den här paletten är faktiskt galet fin, borde använda den mera. 




The Feet On The Ground Palette från Made by Mitchell.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Ain't, r-kid samt tigerlily.
Yttre vrån: a mood.
Mitt på ögonlocket: mama's garden.
Inre tredjedelen av ögonlocket: limeade.
Under ögat: angelina.
Highlight i inre vrån: från Makeup Revolution's Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Eyeliner: Cake It! Liner Courage från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: The Lip Pencil 504 från 3Ina.
Läppstift: The Lipstick 111 från 3Ina.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer och highlight: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



 I morgon är det midsommarafton... Vi får se om jag är här. Annars så önskar jag er en superfin Midsommar! Synes!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...