19 juni 2024

The Divergence Palette - Beauty Moon Cosmetics

Så här äntligen paletten jag väntat på i två och en halv månad... Så jäkla mycket strul med tullen. De skickade tillbaka paketet till England efter att jag betalat tull så hon fick skicka det igen till mig. Betalade tull en gång till och  efter lång väntan så är nu paketet äntligen här. Inte bara den här paletten jag beställt utan lite andra saker också. 

Hur som helst så är den ju galet fin!




The Divergence Palette från Beauty Moon Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Afflicted, Factious och Contary.
Yttre vrån: Aberant.
Över rörliga delen av ögonlocket: Flow.
Under ögat: Flicker.
Highlight i inre vrån: Chrome Cream Eyeshadow Angelina från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner in Strength från Arttitude Cosmetics.
Prickar längs globlinjen samt under vingen: Cake It! Liner Courage från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Kiss Me At Midnight från Catrice.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Mars Melter från Kaleidos.
Blush: Blush Ombre Vintage Grape från MAC Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...