21 juni 2024

The Chance Palette - MadWitch Cosmetics

Midsommarafton. Vi har rena sjukstugan här hemma. Jag har varit rejält dålig i två veckor nu och båda mina döttrar som är hemma är hängiga och snoriga. Så inte mycket till action här idag. Vi har ändå ätit sillunch, grillat och gjort allt det där man ska på midsommarafton. Men mest suttit i trädgården och gjort ingenting. 

Hade inte tänkt göra en look alls, alldeles för trött för det. Men när gubben skulle basta, vilket jag inte orkade, så passade jag på ändå. Ville testa min vän Steph's palett igen så jag gjorde en snabb look.




The Chance Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Hope.
I globlinjen: Destiny.
Yttre vrån: A Shot.
Över rörliga delen av ögonlocket: Twist Of Fate.
Under ögat: Anticipation.
Highlight i inre vrån: Promise.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Sexy Rose från Milani.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer och highlight: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: Pink Mink från Avanya Mineral Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...