07 januari 2023

The Mattes Pressed Pigment Palette - Sugar Drizzle

Så lite dåliga bilder igen... Jag har suttit med på en live på Youtube idag. Samma kanal som alltid, notyourbasicsteph. Använde min nya palett från Sugar Drizzle Polish och ett par av mina paletter från Gloss Gods.



The Mattes Pressed Pigment Palette från Sugar Drizzle.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från paletten ovan.
Sea Glass
Turquoise Sea
Jaded
Purple Dragons
Skugga från Gloss Gods Vintage Glam Palette.
Oh´the stories.
Skugga från Gloss Gods Look For Rainbows Palette.
After Darkness
Rainbow Bridge
Highlight i inre vrån: Lightning Bugs från Sugar Drizzle's On top of the mountains & Beneath the Stars Highlighter Palette.
Linje längs globlinjen: från Arttitude Cosmetics Split It Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner in Admire från  Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Diprow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




sorry för usla bilder... men som sagt, kameran trasig, fotar med mobilen.

Melted matte-tallic The Real Teal från Too Faced.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: från Smashbox The Cali Contour Palette.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...