06 januari 2023

The Hypernova Palette - Sugar Drizzle Polish

Näemen serrö så attee... jag fyller väl år idag dårå...   Lugnt och stillsamt med bara närmsta familjen, mamma hade gjort en prinsesstårta och det var väl allt. Jag fick earpods som present, supersmidigt att ha. Inget jag önskat mig men blev glad för dem! Hade faktiskt inte önskat mig någonting. Så tja vi har inte gjort ett enda dugg idag.

Men jag gjorde en look ändå. Lite tråkigt look blev det men det fick duga. Tja, och bilderna är som sagt sopiga... fotar numera med mobilen vilket ju funkar sådär. Jädrans kamera har pajat.




The Hypernova Palette - Sugar Drizzle Polish.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Meganova samt Palomar Sky.
Yttre vrån: Universe.
Över rörliga delen av ögonlocket: Optical Light.
Under ögat: Galaxy.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle Polish On top of the mountains & beneath the stars Highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Attraction från Arttitude Cosmetics.
Mascara: High Impact Magnifying Mascara från MUA Make Up Academy.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Lip Clay Cognac från Kaleidos Makeup.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Mabelline.
Highlight: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos.
Blush: Cosmo från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...