04 januari 2023

The Book Of Magic Palette - Beauty Bay

Okej så här kommer de sämsta bilder jag tagit på länge. Min kamera har helt lagt av. Som jag skrev igår så tar jag ju närbilderna på ögon/mun med vanlig kamera. Den har dött... Så i morse försökte jag ta bilderna med mobilen, men det blir ju bara skit, som ni ser. Men det är tyvärr så här det kommer bli ett tag framöver tills jag kan få tag i en någorlunda kamera. 

Dessutom var jag totalt missnöjd med den här sminkningen. Det blev fläckigt och fult och hade jag haft tid hade jag tvättat av alltihopa och börjat om från början, men det hade jag ju inte. Nåja...




The Book Of Magic Palette - Beauty Bay.






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan: 
I globlinjen: Elixir samt Bewitched.
Yttre vrån: Cursed och Rex.
Mitt på ögonlocket: Spell.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Moonlight.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Tja ni färgen är inte ens korrekt på de här bilderna. Om ni kollar på ansiktsbilden nedan så ser ni mer hur den skall vara.

Vivid Lip Paint in Just What I Wanted från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Metal Cherry från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...