10 januari 2023

The Do Not Disturb Palette - BH Cosmetics

Lika trött i morse som igårkväll... hängig och inte pigg alls. Släpade mig till jobbet men fick ge upp vid halvtvå och åka hem. Höll knappt på att kunna hålla mig vaken vid ratten varken på dit eller hemvägen. Kom hem, åt ett par mackor, kraschade i sängen och sov som en stock i ett par timmar. 

Känner mig fortfarande hängig och väldigt trött. Vet inte, om jag kommer bli förkyld eller om det bara är reumatismen som pratar. Jobbade i torsdags med en kollega som klagade över att hon kände sig som om hon höll på bli sjuk och sen blev hon superförkyld och låg hela helgen som var, så jag vet inte om jag blev smittad eller som sagt... kanske reumatismen som pratar.

Hur som helst så blev det väl en look som vanligt innan jag släpade mig iväg till jobbet.




Do Not Disturb Palette från BH Cosmetics Say It Collection.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Peace Out och Silent Mode.
I globlinjen: Not Today.
Yttre vrån: Personal Space.
Över rörliga delen av ögonlocket: Me Time.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Glitter längs globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Grind från Urban Decay.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glitterstorm Lipstick Cosmic från Ciaté London.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronze från Physicians Formula.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Sin från Nars.
Setting spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...