09 januari 2023

Sugar Drizzle och Gloss Gods

Snabbt inlägg... så trött att jag knappt håller mig vaken. Sovit superdåligt och haft en hektiskt dag på jobbet. 

Blev hur som helst en lila look i morse...





The Mattes Pressed Pigment Palette från Sugar Drizzle och Look For Rainbow Palette från Gloss Gods.




Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Skuggor från Pressed Pigment paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Lavender Ice.
I globlinjen: Orchid Crazy.
Yttre vrån: Grungy Lilac.
Skuggor från Look For Rainbow paletten.
Över rörliga delen av ögonlocket: Rainbow Bridge.
Under ögat:  Happy Skies.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquimatte Wine från Certifeye.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Studio Fix Fluid Foundation NC15 från MAC Cosmetics.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Star Shine från Sugar Drizzle On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Blush: Perfect Blush 08 Purple Rose från IsaDora.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...