20 januari 2023

Nomad Cosmetics

Lite Nomad i morse... eller en hel del Nomad faktiskt. Tre av deras paletter har jag använt idag. Nomad är ett av mina absoluta favoritmärken och de har en ny palett som släpps om några dagar. Jag kommer att hänga på låset.



The Monte Verde Cloud Forest Palette, Paradise Islands Palette och Home For The Holidays Palette alla från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Skugga från the Paradise Islands Palette:
Mana
Skuggor från Monte Verde Cloud Forest Palette:
Jaguar
Passiflora
Skuggor från Home For The Holidays Palette:
Shadoah
Dusty
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On top of the mountains & beneath the stars highlighter palette.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Luscious från Medusas Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cranberry från Isadora.
Läppstift: Legacy från Arttitude Cosmetics.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC Cosmetics.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Mulit Chrome Discolighter Studio 54 Disco Nights från Nomad Cosmetics.
Blush: Sweet Cheeks Blush Trio Sunset Cruise från Sheglam.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.




Hektisk dag på jobbet och jag är dödstrött, så nu blir det nana kudden. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...