19 januari 2023

Garnet for January - BH Cosmetics

I morse fick jag ett ryck och passade på att videofilma den här looken. Jag har ju filmat de här paletterna, en varje månad ända sedan i april. Så bara två paletter kvar så har jag gått varvet runt. Så det här kommer upp på min kanal inom ett par dagar. I alla fall så är det från BH Cosmetics Birthstone Collection.




Garnet for January Palette från BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Go Getter.
I globlinjen: Loyal.
Yttre vrån: Werks It.
Över rörliga delen av ögonlocket: Garnet.
Under ögat: Werks It samt glitter Street Smart.
Highlight i inre vrån: Productive AF.
Eyeliner: Winged Wonder Liner från MUA Makeup Academy.
Glitter längs globlinjen: Glitter Liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Amore Mattallics Lip Creme 06 Mattely In Love från Milano.



Primer: Pore and Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Double Wear Stay In Place Makeup 1N2 Ecru från Estèe Lauder.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer 03 Bronze från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Diamond Dasher från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...