12 januari 2023

Eunique Beauty

Varit hemma idag igen, kände mig bättre på förmiddan. Vi gick en kort promenad mitt på dan och jag blev helt slut, nu sitter jag här och känner mig som jag håller på att bli dålig igen, ont överallt och fryser. Jäkla skit, jag tål ingenting nu för tiden. Men ja ja, jag börjar jobba sent i morgon så jag behöver inte kliva upp så himla tidigt, sen är jag ju ledig i helgen. Tråkigt att stänga en fredagkväll dock. 

Hur som helst så använde jag idag fyra paletter, de är små och innehåller bara sex skuggor i varje. Köpte dessa på Black Friday rean för ett år sedan, 2021. 



Japan Vol. 1, Vol. 2. Vol. 3 samt Roots Palette från Eunique Beauty.







Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.

Skuggor från Japan Vol. 1 paletten:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sakura.
I globlinjen: Koinobori.
Mitt på ögonlocket: Love Locks.
Highlight i inre vrån: Hatsuhi.

Skugga från Japan Vol. 3 paletten:
Under ögat: Chado.
Yttre vrån: Anime.

Skugga från Japan Vol. 2 paletten:
Inre tredjedelen av ögonlocket: Floating Lantern.

Skugga från Roots paletten:
Yttre vrån: Otjize.

Linje längs globlinjen: Cake It! Liner Attraction från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color nr 11 från Nouba.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlighter: Mulit Chrome Discolighter Studio 54 Disco Nights från Nomad Cosmetics.
Blush: Vanilla Orange Truffle Blush Palette från BH Cosmetics.
Blushtopper: som nog inte är en topper men så skimrig och ljus så jag använder den som det; Solmåne Sunlight Love Blusher Roseate Love från Oden's Eye Cosmetics.



Kommer hem sent i morgonkväll så vi får väl se om jag orkar lägga upp nåt här. En look blir det ju absolut, men den kanske kommer på lördag. Vi får se.

Synes!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...