02 november 2021

The Wilderness Palett - Beauty Bay

Varit hemma idag igen. Så himla matt och hängig. Själva snorande har blivit värre, jag hostar och är allmänt frusen. Kommer vara hemma i morgon också. Inte mycket ork till någonting så jag har suttit hela dan i källaren. Två looker har jag åstadkommit. Den ena kommer här.





The Wilderness Palette - Beauty Bay






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sky och Mint.
Yttre vrån och i globlinjen: Twilight.
Mitt på ögonlocket: Ocean.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Breeze.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
På vattenlinjen: Cool Mood Crayon från LH Cosmetics.
Lösögonfransar: Wispies från Ardell.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Cloud Lab Lip Clay Dune från Kaleido Makeup.



Primer: Bare With Me Hydrationg Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marshmallow Truffle Palette.



 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Kaleidoscope Palette - Urban Decay x Kristen Leanne

Min Throwback Thursday look kommer här. Den här looken filmade jag igår och videon är redan uppe idag torsdag. Är på väg till jobbet i skriv...