01 november 2021

The Wilderness Palette - Beauty Bay

Jag kan inte nog berätta hur jäkla irriterad jag var när jag försökte få ihop de här skuggorna i morse. Får väl erkänna att det helt och hållet var mitt eget fel. Det blev så jäkla fläckigt och fult och jag var på vippen att tvätta av alltihopa. Tillslut gjorde jag det också... för jag satt där och hade frossa, kände mig blossig och varm om kinderna, svidig i näsan, nös och nös och nös.... tja inte så pigg alltså. Tog en Ipren och tänkte att det blir nog bättre, men det blev det inte. Så som sagt, tvättade av mig det misslyckade eländet, sjukanmälde mig och gick och lade mig igen. Har varit så jäkla hängig och trött hela dan.




The Wilderness Palette - Beauty Bay







Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Marigold
Leaf
Mint
Eucalyptus
Raw
Fossil
Moss
Eyeliner: Cake It! Liner Desire från Arttitude Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Highlighter Crystals Opal från Fifty/Fifty Makeup.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia  Beverly Hills.




Legacy från Arttitude Cosmetics Born From The Ashes Collection.



Primer: Bare With Me Hydrationg Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Highlighter Crystals Opal från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marshmallow Truffle Blush Palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...