22 oktober 2021

The Phoenix Palette - Arttitude Cosmetics

Min tredje look med the Phoenix paletten. Finns många fler looker att åstadkomma med den här paletten. Vi får se om jag gör någon fler just nu för jag har flera nya paletter att testa, vi får se.




Phoenix Born From The Ashes Palette - Arttitude Cosmetics.







Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Stronger.
I globlinjen: Ashes.
Över rörliga delen av ögonlocket: Phoenix.
Yttre vrån: Fallen.
Under ögat: Changes.
Highlight i inre vrån: Frostbite från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner in Passion från Arttitude Cosmetics.
Glitter längs brynbenet och under vingen: 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Pure Color Envy Metallic Matte 440 Smash Up från Estée Lauder.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Frostbite från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Sweet Cheeks matte Boom & Bloom från NYX Cosmetics.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



Har sovit extremt dåligt i natt och var sååå jäkla trött när klockan ringde. Varit uppe fyra gånger. Kände lite svid i näsan och tung i bröstkorgen. Kammade väl ihop mig och åkte till jobbet. Men efter bara drygt två timmar åkte jag hem igen. De vill ju inte att man är där när man känner förkylningssymtom. Kom hem och somnade och sov i flera timmar. Känner mig inte sämre nu, kanske var det bara att jag var så trött. Kommer nog gå till jobbet ändå i morgon, ska ju jobba hela helgen. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...