23 oktober 2021

Age Of Opulence Palette - Beauty Bay

En av de senaste paletterna från Beauty Bay. Sååå jäkla snygg, jag slängde mig över den och beställde på en gång. Den och the Wilderness palette som jag inte testat ännu, det är bara ett par dagar sedan de kom. Jag gillar båda men den här colorstoryn tilltalar mig mera än Wildernes paletten. Men ja, jag gillar ju den också så klart. Annars skulle jag ju inte beställt den. Beauty Bays eget märke, på sistone, är fantistiskt bra och paletterna kostar nästan ingenting. 




Age Of Opulence Palette - Beauty Bay.








Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Flapper.
I globlinjen: Dandy.
I yttre vrån: Curfew.
Över rörliga delen av ögonlocket: Ace.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: från Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad RoseBronze.
Highlight i inre vrån: Amethyst från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lipcolour Atomized från MAC Cosmetics.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från IsaDora.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



Jag åkte i alla fall till jobbet i morse. Igår kände jag ju mig hängig och åkte hem från jobbet efter bara ett par timmar, sov som en stock när jag kom hem. Kände mig bättre i morse, fortfarande lite svidig i näsan men piggare. Så idag har det gått bra. Fullt ös på jobbet. Jobb väntar även i morgon söndag. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...