30 oktober 2021

Halloween sminkning

Sista arbetsdagen före Halloween. Eftersom jag inte jobbar i helgen och Halloween är på söndag så passade jag på att göra någon sorts halloweenig sminkning idag. Vet inte om jag blev så nöjd dock, kändes mest som en mish mash av färger. Nåja, jag kanske gör nåt mera i helgen om jag hinner. 

Har använt en blandning av olika paletter.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från Beauty Bay's Bright Matte Palette:
Illicit
Heat Wave
Labyrinth
Från BH Cosmetics Pistachio Palette:
Treat
Från BH Cosmetics Orange Sorbet Palett:
Double Scoop
Från Morphe 39S Such A Gem Palette:
Amethyst Awe
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake It! Liner Excite från Arttitude Cosmetics.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick från Kvd Beauty med
Vamplify Lipgloss She Rebel från MAC Cosmetis.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Lock It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...