28 september 2021

Sapphire for September - BH Cosmetics

Helt nockad var jag i morse... jag började inte förrän klockan två, men gick upp vid åtta för att hinna få lite saker gjort innan. Såå trött och migränhuvudvärk på G. Gjorde väl det jag skulle men var tvungen att lägga mig på soffan och vila en stund innan jag for till jobbet. Fick gå till apoteket och köpa migräntabletter så det släppte lite efter det. Återstår tröttheten. 

Nåja, tog fram senaste paletten från BH Cosmetics Birthstone Collection. The Sapphire palette. Har bara använt den en gång och nu är det snart ny månad, så ny palett kommer ut då.




Sapphire for September - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sympathetic.
I globlinjen samt yttre vrån: Organized AF.
Över rörliga delen av ögonlocket: Sporty.
Under ögat: Sapphire.
Highlight i inre vrån: Emerald från Kvd Beauty Alchemist Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Melted matte Unicorn från Too Faced.



Primer: Photo Finish Smooth and Blur Primer från Smashbox.
Bas: Born This Way Foundation Pearl från Too Faced.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Älva Flower Blusher Sweet Tulip från Odens Eye Cosmetics.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Så nu ska jag ta mitt trötta huvud och gå och lägga mig, ses i morrn.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...