29 september 2021

Freja saga Palette - Odens Eye Cosmetics

Ytterligare en look med en av paletterna från Odens Eye. Gjorde en i förrgår också. Jag kan nog inte orda tillräckligt om hur bra de här skuggorna är... Jag fick till och med en kommentar från en kund som undrade vilken palett jag använt... det ser så pigmenterat ut, sa hon. Uppenbarligen visste hon något om ögonskuggor eftersom hon såg det... Snällt sagt!




Freja saga Palette - Odens Eye Cosmetics.







Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Love.
I globlinjen: Passion.
Yttre vrån: Deep Thoughts samt lite Carbon från MAC.
Över rörliga delen av ögonlocket: Muse.
Under ögat: Mystery.
Highlight i inre vrån: Happy.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Glitter under vingen samt i globlinjen: Glitter liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color (tappat numret) från Nouba.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: Lock-It Foundation Light 456 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Diamon Dasher från Kaleidos.
Blush: Sweet Cheeks matte Bang Bang från NYX Cosmetics.



Annars så tog jag mig i kragen och besökte gymmet efter jobbet. Herrejösses, jag som aldrig har gillat gym nu har jag varit där sex sju gånger på två veckor lite drygt. Who am I?? Det är nästan så att jag kan börja gilla det här kanske... kanske kan bli en vana. Orsa kompani lovar inget bestämt!

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...