26 augusti 2021

Blood Moon Palette - VE Cosmetics

Tog fram Blood Moon paletten igen. Har haft den sedan i våras/försomras någon gång, den är fantastiskt fin. Jag älskar kombinationen av rött och lila. Tyvärr har den bara matta skuggor så fick blanda in en skimrig singelskugga också. 

Blev inga röda skuggor idag dock. Helt lila look.



Blood Moon Palette - VE Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5
Skuggor från the Blood Moon Palette.
I globlinjen: With.
Yttre vrån: Serve.
Mitt på ögonlocket: Fiercely.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Prism Shadow nr 43 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Bunny Slope från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Strength & Length Mascara från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Velvet Matte Lip Pencil Dirty Mind från Nars.



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcealin från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Bunny Slope från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Strawberry Truffle Palette.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Annars så har jag varit hos tandläkaren idag. Är det inte det ena så är det andra. Var på en sån där årlig koll i mitten av juni och de upptäckte ett litet hål. What the f...k! Jag har väl inte haft hål på evigheters evigheter... Nåja idag blev det fixat, tog typ mindre än en halvtimme så var det klart.

I morgon är det ÄNTLIGEN fredag! Första veckan efter semestern avklarad. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...