27 augusti 2021

Lilly Croacks - Metamorphosis

Fredag hörrni... Jag har klarat av första jobbveckan efter semestern. Bara 51 veckor kvar till nästa... Ba skoja'... Fredag betyder glitter så klart. Tyvärr så har jag haft en av mina "gråtdagar". Tårarna har runnit i yttre vrån på mitt vänsteröga oavbrutet så när jag kom hem såg jag ut som jag varit ute i regnväder. Skuggorna var helt utsmetade lång ner på kinden... Snyggt liksom. 

Jag blev sugen på att ta fram min grodapalett... den är så himla gullig. Har bara använt den ett par gånger, så ni fick det bli min fredagspalett.



Lilly Croacks Palette - Metamorphosis






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Lily.
I globlinjen: Mr Toad.
Yttre vrån: Poison.
Mitt på ögonlocket: Croak samt grönt glitter (inget namn) från Blush Tribe (märket finns ej mer).
Inre tredjedelen av ögonlocket: Moon.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Kiss of a Fairy Lipstick Cream Lipstick Brown Rose från Oden's Eye.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: Älva Flower Blusher Sweet Tulip från Oden's Eye.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Näemen hörrni... middagsmat, lite bastu och sen snarkar man väl i soffan. Ha en skön fredagkväll alla!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...