29 juli 2021

The Worldie Palette - P. Louise

Ytterligare en look med the Worldie Paletten. Nu får den nog vila en stund. Har annat jag vill testa också. Den här looken har jag också filmat och den finns nu uppe på min YouTube kanal. Samma namn som är. 




The Worldie Palette - P. Louise






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från the Worldie Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: When In Rome.
I globlinjen: Big Apple.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: The Alps.
Highlight i inre vrån: Frostbite från the Aspen Palette från BH Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Velvet Lipstick Fig Jam från Odens Eye Älva Series.



Primer: Illuminating Primer från Kicks.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: BeautyAct Sunkissed Baked Bronzer QuickFix från Kicks.
Highight: Frostbite från BH Cosmetics Aspen Palette.
Blush: Baked Powder Blush Bella 12 Bellini från Milani.



Annars så fick vi ett ryck och städade huset på förmiddagen. Jag vaknade redan vid sex i morse och kunde inte somna om. Klev upp strax efter sju. Mycket ovanligt för att vara mig, som inte brukar kliva upp före tio. Well, vi han städa ordentligt... mycket välbehövligt. Åkte till Sala en sväng och småhandlade lite och mellandottern behövde hämta ut ett nytt leg hos polisen. Kom hem och det drog ihop sig till regn så det passade ju perfekt att sätta sig i källaren  och filma lite. När vi åt middag senare kom en störtskur som var nog bland det värsta jag varit med om på länge. Vi satt i vårat uterum som har plasttak och det dånade så att vi inte kunde prata med varandra utan att skrika. Jag älskar't!

 

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...