31 juli 2021

The Trendy In Tokyo Palette - BH Cosmetics

Rea på BH Cosmetics sida... de är ju billiga redan innan, så det var bara till att slå till. En palett helt i min smak när det kommer till färgskala. Beställer man från deras tyska sida kommer grejorna på fyra fem dagar och det är inga tullavgifter. 

Hur som helst så var jag ju tvungen att testa den här på direkten. Den här färgskalan är som en godispåse för mig.




The Trendy In Tokyo Palette - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från BH Cosmetics Trendy In Tokyo Palette.
Kyoto
Anime
Fortune
Wasabi
Lively
Bamboo
Tempura
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: 3D Brass Gold från MAC.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Snow Angel från BH Cosmetics Aspen Palette.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glitter Storm Lipstick Elektra från Ciaté London.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Strawberry Truffle Blush Palette.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Annars så har det varit en extremt lugn och stillsam dag. Jag vaknade och kände mig väldigt hängig, brinnande kinder, svidig i näsan och lite tjock i halsen. Det har inte blivit sämre under dagen, men jag har varit väldigt varm och kall om vart annat, så nåt i kroppen är det. Alla tre ungarna är inte hemma, det har tagit bilen upp till Bollnäs till stugan som deras pappa äger. Vi spenderade alla somrar och mycket tid där när de var små och jag fortfarande var gift med honom. Deras farfar bor där med så det är ju kul att de nu är så vuxna att de kan ta sig dit själva. Jag saknar stället mycket, men det är ju på ex:ets sida så jag kan känna mig blåst på det. Har som sagt inte mått bra, så jag har inte gjort ett jäkla dugg idag, förutom sminket då. Vi passade på att beställa pizza nu när det bara var vi två hemma, så skönt att slippa tänka på matlagning och det går ju fort också. Satt ute i vår "holk" som vi kallar det och åt, medans regnet smattrade på taket, så himla mysigt, lugnt och stilla. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...