29 juni 2021

Youtopia Paltte - Beauty Bay

Jag fick den här med posten idag. Från Beauty Bay. Sååå coola färger. Slängde mig över den på direkten. 



Youtopia Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos.
Skuggor från Beauty Bay's  Youtopia palette.
Paradise
Serene
Dreamland
Halcyon
Blaze
Över rörliga delen av ögonlocket: Prism Shadow nr 50 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Prism Shadow nr 33 från Fifty/Fifty Makeup.
Vita prickar: gjorda med White Liquid Liner från NYX Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Lösögonfransar: Demi Wispies från Ardell.
Brown: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Suede Cream Lipstick Amethyst från NYX Cosmetics.



Primer: Keep Me Matte från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcealin från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Powder Blusher Cosmo från Beauty Bay.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...